Angajarea unei firme care sa preia rolul de Administrator înseamnă garanţie, reducere de cheltuieli şi servicii integrate: servicii de administrare, contabilitate,servicii de curatenie, servicii de intretinere si reparatii, casierie, înfiinţarea de asociaţii.
Asociatia de proprietarii poate alege ce pachet considera ca i se potriveste. Costurile sunt diferite in functie de pachetul dorit si cu cât numărul de apartamente este mai mare, cu atât preţul este mai mic/ apartament.
O firmă de administrare este prezentă 12 luni din 12 ale anului pentru a rezolva problemele care apar la o asociaţie pe cand un administrator ( persoana fizica ) pleacă în concediu, si dacă are mai multe asociaţii îi este mai greu să plece de urgenţă, dacă este o avarie.
Firmele de adiministrare pot detine o poliţă de asigurare care poate acoperi o pagubă, dacă nu a fost făcută voluntar, intenţionat.
Asigurarea constanta a serviciilor cu profesionalism si promptitudine duce la castigarea increderii proprietarilor si implicit unui parteneriat de lunga durata
Un aspect important referitor la afacerile de lungă durată este că ajungi să inveți și să descoperi așteptările clienților atunci când vine vorba de servicii, iar noi am invățat în timp că majoritatea clienților au nevoie de încredere.
Pentru o oferta optima este necesar sa se programeze o intalnire in vederea obtinerii informatiilor necesare pentru a înțelege exact de ce aveți nevoie.
ADMINISTRARE FINANCIARA IMOBIL
Nu trebuie sa mai duceti grija pentru:
- crearea listelor lunare de plata si a tuturor registrelor obligatorii; le cream noi folosind sisteme on-line iar toate informatiile le aveti la dispozitie printr-un singur click
- depunerea de declaratii fiscale, plata taxelor si a impozitelor catre stat
- plata furnizorilor de utilitati si verificarea facturilor acestora in functie de datele monitorizate la locatie
- incasarea contributiei de la proprietari; PLATA ONLINE! direct din contul curent sau cardul de debit/credit
- gestionare fondurilor banesti si bunurilor materiale ale asociatiei
- organizarea si conducerea contabilitatii
- comunicarea comitetului executiv de orice sugestie sau problema aparuta
- alte atributii impuse de legislatia in vigoare sau solicitate de catre asociatia de locatari
ADMINISTRARE TEHNICA IMOBIL
- monitorizare si verificare contoare spatii comune (repartitoare,apometre, contoare gaz)
- asigurare intretinere tehnica a imobilului
- realizare lucrari de reparatii de mica avengura
- supervizare si participare la receptia lucrarilor si reparatiilor
- dispecerat unde se pot anunta avariile/probleme aparute
- sprijinirea in executarea lucrarilor si a reparatiilor complexe impreuna cu partenerii selectati
- executare a lucrarilor si reparatiilor electrice, termice si sanitare pe partile comune ale condominiului cat si la cere, pe cele individuale cu pret aferent fiecarei lucrari.